Υπάρχουν έξοδα αποστολής και αντικαταβολής;

Όχι δεν επιβαρύνεστε με έξοδα αποστολής για αγορές πάνω από 85 €, αλλά υπάρχει μια επιπλέον επιβάρυνση 3,5 € στην περίπτωση πληρωμής με αντικαταβολή.

Πώς μπορώ να πληρώσω;

Μπορείτε να πληρώσετε με αντικαταβολή, με χρεωστική κάρτα ή με πιστωτική κάρτα. Δεκτές γίνονται όλες οι χρεωστικές ή πιστωτικές κάρτες, καθώς και η πληρωμή μέσω Paypal. Επίσης είναι δυνατή η πληρωμή με κατάθεση σε τραπεζικό λογαριασμό.

Μπορώ να επιστρέψω ένα προϊόν;

Φυσικά και έχετε το δικαίωμα αλλαγής προϊόντων, εφόσον δεν έχουν ανοιχτεί απ’ την συσκευασία τους (ισχύει μόνο για φακούς επαφής και υγρά φακών επαφής), δεν έχουν χρησιμοποιηθεί ή μεταποιηθεί και δεν έχει αφαιρεθεί ή παραβιασθεί με οποιονδήποτε τρόπο η ετικέτα ασφαλείας απ’ τον βραχίονα. Έχετε το δικαίωμα να επιστρέψετε το προϊόν που παραλάβατε εντός 14 ημερολογιακών ημερών χωρίς κανένα απολύτως κόστος και να ζητήσετε την αντικατάστασή του με άλλο χρώμα ή άλλο προϊόν. Επίσης τα προϊόντα κατά την επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο.

Κάνετε επιστροφή χρημάτων;

Μπορείτε να ακυρώσετε την παραγγελία σας στις ακόλουθες περιπτώσεις: α) Πριν την αποστολή/παραλαβή του προϊόντος. Μπορείτε να στείλετε ένα e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση info@optikapapazoglou.gr ή με τηλεφωνική επικοινωνία στα 2377022721 ή 2372023155. β) Μετά την παραλαβή του προϊόντος μπορείτε να ασκήσετε το δικαίωμά σας για υπαναχώρηση, εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής του προϊόντος. Διευκρινίζεται, ότι για να προχωρήσετε στην δωρεάν επιστροφή προϊόντος πρέπει το προϊόν να βρίσκεται στην άριστη κατάσταση που παραλήφθηκε χωρίς φθορές και να είναι πλήρες, εντός της αρχικής συσκευασίας του. Επίσης τα προϊόντα κατά την επιστροφή πρέπει να συνοδεύονται από την απόδειξη λιανικής ή το τιμολόγιο.